نلسون

امروز صبح داشتم فکر می کردم در مورد اینکه آهنگ if heaven برای keith urban رو بگذارم رو بلاگ که یکی از دوستانم تماس گرفت و گفت جسد نلسون رو امروز توی رودخانه شهر پیدا کردند. نلسون حدود بیست و چهار سالش و اهل کامرون بود. اگر چه با هم بیشتر از یکسال تو یک جا کار کردیم اما من نلسون رو از قبل از اومدنش به کار می شناختم. اولین جایی که با هم دوست شدیم سال اولی بود که ما در خوابگاه دانشگاه تو یک خانه بودیم با چند نفر دیگه از فرانسه آلمان و انگلیس. نلسون قبل از اومدن به اینجا یک سال در آلمان مانده بود و زبان آلمانی بلد بود. پسر خیلی شاد اجتماعی پرانرژی و پر استعداد در یاد گرفتن زبان. بعد از تمام شدن اون ترم ما از هم جدا شدیم اما بعضی وقتها تو یکی از اتاقهای کامپیوتر دانشگاه می دیدمش تا اینکه تصادفا تو یکجا پارت تایم کار کردیم و یکی از دوستان نزدیکم بود. تمام داستان اولین باری که دیدمش تا حالا تقریبا سه ساله و همین تابستان گذشته فارغ التحصیل شده بود و ما عکسهای جشن فارغ التحصیلیش رو دیدیم و قرار بود که برود یک دانشگاه دیگه برای فوق لیسانس.

 

حدود یک ماه پیش که شام کریسمس رو با بچه های سر کار با هم بودیم من رفتم نلسون رو از خانه اش سوار ماشین کردم تا با هم برویم به رستوران و تمام وقت هم در رستوران با هم نشسته بودیم. یادمه اونجا کلی سر به سر دخترها می گذاشت، شوخی می کرد و خلاصه به قول انگلیسها شده بود life of the party . بعد اون شام کریسمس همیشه به من می گفت که این عکسها و فیلمی که گرفتی رو کی می آری. یادمه روز آخر کارم که برای همه یک سی دی کپی کرده بودم نلسون رو ندیدم و هیچ کس هم از او خبری نداشت تا امروز... .

هنوز دقیقا نمی دونم چه اتفاقی افتاده اما فرقی هم نمی کنه.

 

یکی از عکسهای نلسون رو که از شام کریسمس گرفتم گذاشتم اینجا (سمت چپ).

 

Nelson in the left hand side

 

این هم آهنگ  if heaven.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد