I hope you dance

 

امروز بالاخره مایک (صاحبخونم) بعد از دو هفته تعطیلات از Orlando برگشت و کلی از Disney World تعریف کرد. اینقدر گفت که فکر کنم اگه من خودم می رفتم نمی تونستم اینقدر بدونم! توی این دو هفته خونه واقعا ساکت بود چون پسر بزرگ مایک هم مثل من کم حرف می زنه! برعکس مایک!

تو این پست تصمیم گرفتم لیریکس آهنگ I hope you dance رو بگذارم تو وبلاگ. شعر این آهنگ قشنگترین شعر انگلیسیه که من شنیدم و واقعا الهام بخشه. شاید یکی از پیامهای مهم این شعر اینه که خوشبختی و شادی در یک زندگی روتین و بدون حرکت هر چقدر هم توش رفاه باشه نیست، خوشبخت کسیه که ریسک و سختی عشق رو به جونش بخره و شجاعت انتخاب راههای غیر روتین، سخت و خلاق رو در زندگی داشته باشه. دلش رو باز کنه به حقایق حتی اگه سخت باشه...

این آهنگ رو اگر چه Ronan Keating هم اجرا کرده اما اجرای LeAnn Womack رو بیشتر دوست دارم چون به نظرم با احساستر، ساده تر و با اخلاص تره.

 

I hope you never lose your sense of wonder.
You get your fill to eat, but always keep that hunger.
May you never take one single breath for granted.
God forbid love ever leave you empty handed.
I hope you still feel small when you stand beside the ocean.
Whenever one door closes I hope one more opens.
Promise me that you'll give faith a fighting chance.
And when you get the choice to sit it out or dance.

I hope you dance-hope you dance (CHORUS)

I hope you never fear those mountains in the distance.
Never settle for the path of least resistance.
Livin' might mean takin' chances, but they're worth takin'.
Lovin'might be a mistake but it's worth makin'.
Don't let some hell bent heart leave you bitter.
When you come close to sellin'out, reconsider.
Give the heavens above more than just a passing glance.
And when you get the choice to sit it out or dance.

(CHORUS) Including harmony with the following backing vocals...
(Time is a wheel in constant motion always [CHORUS] rolling us along.)

(CHORUS) Including harmony with the following backing vocals)
(Tell me who wants to look back on their years and wonder, [CHORUS] where those
years
have gone.)

نظرات 4 + ارسال نظر
هدیه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.thinkandheart.blogsky.com/

سلام ؛ به به چه عجب ای کاش معنی فارسی رو هم می نوشتی من مردم تا معنی کردم اونم هنوز به ته اش نرسیدم
چند تا خطش مونده

مهدی چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.taranombahari.blogfa.com

وقتی هر جا حرفی باشه از امید و آرزوها
همه چی ختم میشه آخر به تووعشق و نگاها
خط سیر این نگاها حتی این نفس کشیدن
به توختم میشه در آخرآره جونم به رسیدن
به هم آخر می رسیم و تو می فهمی که نفسهام
گره خورده بود به عمرت به تموم آرزوهام
سلام خوبی مطلب زیبایی بود ترنم بهاری دوباره آپ شدهخوشحال میشم
مثل همیشه شرمندم کنی و یی سری به ما بزنی امیدوارم موفق باشی
یا حق

سلام شعر قشنگی بود. حتما...

Elham D جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ق.ظ http://brightsunflower.blogsky.com

سلام !
من هم این song رو دوست دارم و موافقم با محتوا و مسج این شعر.این درسته "شجاعت راههای غیر روتین" زندگی رو قشنگ می کنه. من اجرای Ronan رو دیدم و دوست داشتم. چه خوب که متنشو زدین : "May you never take one single breath for granted" is truuue.
هر کاری کردم لینکی که گذاشتید باز نشد؟!
شاد و موفق باشید :)

سلام الهام جان، درسته وقتی مستقیم کلیک کنید باز نمیشه اما با رایت کلیک کردن میشه سیو کرد.
این شعر برام قشنگه به خاطر خیلی چیزها که همه اشان تو یک شعر جمع شدند و جالب اینکه این مفاهیم تو یک شعر انگلیسی و در یک فرهنگ نسبتا غریب با فرهنگ ایرانی و شرقی قرار گرفتند!
راستی اجرای leeann womack در جشنواره نشویل (برای کانتری میوزیک) فکر کنم تو سال ۲۰۰۰ اول شد و در کل در کانتری میوزیک معروفه.
شاد باشی

آیدا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:49 ق.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام امیر عزیز
شعر قشنگی بود ولی کاش آهنگشم میگذاشتی !
موفق باشی

سلام آیدا جان، آهنگش هم هست. میشه روی لینک رایت کلیک کرد و آهنگ رو سیو کرد. ممنون از نظرت.
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد