این هفته برای استراحت و دیدن خانوادم می روم ایران. چند هفته است که منتظر رسیدن این هفته بودم و هنوز هم کلی کار مانده که قبل از رفتن باید رو براه بکنم.

رفتن ایران به غیر از دیدن خانواده، اقوام و دوستان از این بابت برایم خیلی مهمه که خاطرات گذشته دوباره زنده می شود.

یک روز کوهنوردی در تهران یکی از برنامه هایی هست که تنظیم کردم و همینطور دیدن محله ای که دوران کودکی و نوجوانی را آنجا بودم. چندین سال پیش هم که به این محله رفتم به نظرم کوچه ها کلی کوچکتر شده بود، جالبه در زمان بچگی همان کوچه ها بزرگ دیده می شد و کلی مناسب برای فوتبال بازی کردن. متاسفانه بچه ها و دوستان محله ای که داشتیم بعدها شرایط مناسبی پیدا نکردند، راستش شاید نتوان از یک محله کوچک نسبتا پایین شهری انتظار بیشتر از این داشت. باید همیشه متاسف بود به خاطر خیلی از بی عدالتی هایی که در جوامعی مثل ایران وجود دارد.

کار دیگری که می خواهم بکنم رفتن بالای درخت است، احتمالا درخت گیلاس، بادام تر یا توت. عجب هوسهایی! دفعه قبل که ایران بودم برای چیدن گلابیهای تابستانی بالای درخت رفتم اما درخت گلابی نسبتا ضعیف و کوچک است و حس از درخت بالا رفتن خوبی ندارد!

از همه جالبتر اینکه پرواز من و یکی از دوستان خیلی نزدیک که از دوبی برای دیدن خانوادش می آید ایران درست به یکروز افتاده و احتمالا دوباره بتونیم با دوستان قدیمی یک جایی جمع بشویم.

 

شاید وبلاگ رو در این مدت دیر آپ دیت کنم یا کمتر به دوستان سر بزنم. امیدوارم همه ساعات خوبی داشته باشند.

نظرات 9 + ارسال نظر
هدیه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.thinkandheart.blogsky.com/

سلام سلام به به به سلامتی انشاالله حسابی خوش بگذره؟؟؟؟؟؟؟ سوغاتی یادن نره
سلام فراوان برسان
شاد شاد باشی

سلام مرسی دوست خوبم. شما هم شاد باشی.

آیدا سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ق.ظ http://nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام دوست من
باید خیلی هیجان انگیز باشه .......!
امیدوارم اینجا که میان بهتون خوش بگذره
موفق باشی

سلام آیدا جان، همیشه دیدن خانواده بعد از یک سال هیجان انگیز هست و ضمنا تغییر محیط و رفتن به گذشته و خاطرات آن زمانها. مرسی از نظرت. شما هم شاد باشید

Elham D سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ http://brightsunflower.blogsky.com

سلام :)
خوش به حالتون که به ایران می رید. مطمئنم که خیلی بهتون خوش می گذره! کوچه و خیابونهای بچگی شاید پیر بشن ولی همیشه زیبا و خاطره انگیزن!
از درخت برید بالا؟ Watch out!

جای ما هم خالی!

سلام واقعا جاتون خالی! امیدوارم شما هم این تعطیلات چهار روزه‌ای که می‌روید خوش باشید.

مریم چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:22 ب.ظ http://melodii.blogsky.com

سلام آقا امیر
سفر بخیر
به مملکت خودت خوش آمدی
به بوشهر هم بیا تا حداقل بتونیم روی ماهت را ببینیم

من آپم خوشحال می شم نظرتون رو بدونم
موفق باشید

مهدی جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.taranombahari.blogfa.com

شهر کوچه پر از اسفندای دونه دونه شد
لقبم مجنون بود وبه تازگی دیوونه شد
کوچه رو با اشکای گرم خودم شسته بودم
دیگه از دست همه به جز خودت خسته بودم
مژه هام کوچه مونو حسابی جارو کرده بود
رو لبا ترانه راس راسی بر می گرده بود
گلدونا پر بودن از گلای لادن و عروس
همه جا پیچیده بود ترانه مرا ببوس
با یه دسته گل بودم منتظر اومدنت
چقدر دیر شده بود اما برای دیدنت
سلام دوست عزیز امیدوارم که خوب و موفق باشی مطلب زیبایی بود منم آپ کردم خوشحال میشم مثل همیشه سری بزنی و راهنماییم کنی
یا حق


جمشید شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:27 ق.ظ http://www.goshinews.blogfa.com

با سلام
نظرتون را در وبلاگ رادیو فردا خواندم
دوست عزیز نویسنده این وبلاگ با برخوردی یکطرفه در صدد انتشار افکار بنیادگرایانی است که با فناوری روز مشکل دارند نه بارادیو فردا. غرب ستیزند بدون اینکه حتی غرب را بشناسند.
بدرود.

سمانه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:34 ق.ظ http://www.blue-lover-yass.blogsky.com

سلام اقا امیر.رسیدن به خیر...ان شاالله بهتون خوش بگذره و یه تجدید نیرو و انرژی خوب بشه براتون.چون هیچ جا مثل سرزمین مادری ادم نمیشه(هرچه قدر هم مشکلات و بدی و سختی داشته باشه).
من هم دیگه خیلی کم میام نت.چون دیگه فرصت خیلی کمه...آخه lol ما هم به جمع متاهلین می پیوندیم..;)) برامون دعا کنید.امیدوارم همیشه موفق باشید و شاد

سلام سمانه جان، براتون آرزوی خوشبختی دارم. امیدوارم همیشه اوقاتی برای نوشتن داشته باشید (چه در وبلاگتون چه حتی برای خودتون). شاد باشید.

Elham D پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ

کاش از خاطرات اونجا می نوشتید.
این لینک تخفیف پرواز هم ببینید.
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=329492
:)

سلام الهام جان، حتما از خاطرات اینجا می‌نویسم، شاید بیشتر در نوشته‌های آینده. امیدوارم شاد باشید.

آیدا سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:53 ب.ظ http://nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز...
چند بار اومدم ولی بنظرم ایران خیلی بهتون خوش می گذره ...
امیدوارم فرصت اینو پیدا کنید که بازم بنویسید..
شاد و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد