سلام!

سلام ای مهربان ترین مهربان من

سلام ای زیباترین زیبای من

سلام ای بازیگوش ترین کودک من

سلام ای دلسوزترین معلم من

سلام ای نزدیک ترین دوست من

سلام ای آب زلال و روان زندگی من

سلام ای مرد من

سلام ای زن من

سلام ای دلواپس بی دریغ من

سلام ای امید و شادی من

سلام ای انسان من


من سالها به دنبال تو گشتم، با صداقت

خطاها کردم، با صداقت

دردها کشیدم، با صداقت

من ایستادم، با صداقت

من و تو فرسنگها دور مسافر همان راه بودیم

و چشم از آسمان بر نداشتیم

سختی راه را چشیدیم و خم نشدیم

راحتی دروغ را دیدیم و تسلیم نشدیم

من و تو در باورنکردنی ترین نقطه تقدیر به هم رسیدیم

و در زیباترین


من و تو

در عجیب ترین نقطه اشتراک

در پس سالها سراب

سلام کردیم

و صداقت سلام ما

در پس تجربه سراب گم نشد

ای آسمان من

ای زمین من، سلام

ای عاشق من

ای عشق من، سلام

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:37 ق.ظ http://nilooee21.mihanblog.com/

در جهان تنها کسی پیروز می شود که به امید دیگران ننشیند و همه چیز را از خود بخواهد.((فریدریش شیلر))
98018

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد