The hard way

 

مایک صاحبخونه من یکی از مهربونترین مردهایی که من دیدم. کاراصلیش رانندگی اتوبوسه اما بعضی شبهای آخر هفته هم به عنوان دی جی و میکسر موسیقی تو دیسکوها برنامه اجرا می کنه. حدود یک ماه دیگه به خاطر کار باید از این شهر به شهر دیگه برم و یکی از چیزهای خوبی که از دست می دهم صاحبخونمه! یک دوست مهربون. معمولا اگر به مایک بگم که اسم فلان خواننده رو شنیدی، همون لحظه میره زیر شیروانی و از بین هزاران تا سی دی که آنجاست بالاخره آلبومهای آن خواننده را پیدا می کنه و به من امانت می ده. حدود یکماه پیش یک عصری مراسم آتش بازی تو باغچه خونه داشتیم و بچه ها و دوست دختراشون و چند نفر دیگه از دوستها جمع بودند و من هم دعوت بودم. همینطور که مایک یکی یکی فشفشه ها را به هوا می فرستاد وسطها یکی از این فشفشه ها مشکل داشت و آتش به هر طرف به صورت رندم می پرید و همه شروع کردن به جیغ وداد و بیداد و فرار کردن! من هم که دوربین دستم بود بی اختیار دویده بودم تو آشپزخانه. همان شب فیلم را روی سی دی رایت کردم و گذاشتم تا همه فرار و داد و بیدادشون را ببینند. همه از خنده مرده بودند و به درخواست همه هفت هشت باراون قسمت فیلم را تکرار کردیم.

 

آهنگ somebody like you از keith urban را اولین بار تو پروازهای امریکن ایرلاین رو کانال harvest شنیدم و خوشم اومد و بعدها که با مایک صحبت کردم برای اولین بار گفت که هیچ سی دیی از این خواننده نداره. امروز یک سی دی از برگزیده آهنگهای keith urban را رایت کردم و یک لیبل برای سی دی درست کردم و می خواهم این سی دی را به عنوان هدیه کریسمس بدم به مایک. می دونم که این نوع آهنگها رو دوست داره.

 

keith urban متولد استرالیاست و از شش سالگی گیتار زدن را یاد گرفته و نوازنده خوبی هم هست. بعدها مهاجرت کرد به آمریکا و مرکز country music شهر نشویل. با اینکه معروفترین آهنگ keith همان somebody like you است با این حال آهنگ the hard way رو انتخاب کردم بگذارم رو بلاگ به خاطر ریتم آرومتری که داره.

 

این آهنگ رو می تونید از این لینک دانلود کنید.

آهنگ somebody like you رو هم میشه از اینجا دانلود کرد.

 


نظرات 1 + ارسال نظر
مرد پیر جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.siamakold.blogfa.com

ای مزدا اهوره !
……….« ترا پاک شناختم ؛ انگاه که در سر اغاز افرینش دیدمت { و دریافتم }
..........« که چگونه تا پایان گردش افرینش ، کردارها و گفتارها را با هنر خویش،
.......« مزد بر نهادی : پاداش نیک برای نیکان و{سزای } بد برای بدان...»
ینسه هات 49

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد