به این می‌گویند بچه درس‌خوان

 

دیروز بعد از ظهر بحث نهایی نتیجه کار تحقیقاتی رو که کرده‌ام با سوپروایزرم انجام می‌دادم و بحث حسابی داغ و با شور بود. یکی از دوستانم که در اتاق بود بعدا برایم یک فایل ویدویی ایمیل کردن که با اینکه قبلا دیده بودم اما دوست دارم هر روز نگاهش کنم! یک نگاهی به این پروفسور بیاندازید.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.blue-lover-yass.blogspot.com

سلام
امیدوارم همیشه موفق باشید در تمام عرصه های زندگی موفق باشید و در بلاگتون خبرهای خوش پیروزی هاتونو بخونیم.اینجا نزدیک عیده .و مراسم و گرفتاری های خاص خودشو داره. ببخشید که دیر به دیر میام.
راستی این فایل شما رو کامپیوتر من باز نکرد!

سلام سمانه جان، آره فکر می کنم نزدیک عید باشه و همه گرفتارند اما خوب اینجا خبری نیست. ممنون از لطفت و امیدوارم شما هم شاد و موفق باشید. این فایل رو هم براتون ایمیل می‌کنم.
امیدوارم عید خوبی براتون باشه و همین طور سال خوبی.

سعید سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.pesaribarani.persianblog.com

سلام.این فیلم کوتاه من و یاد بچگیهای خودت انداخت.مخصوصا که بچه توپل موپلی بودی....کاش امسال عید شیراز بودی من که خیلی نیسکیل میکنم به هر حال جات خیلی خالیه.....

سلام سعید جان، ببینم مگه بچه‌گی‌های من یادت می‌آد!!! من هم دوست داشتم ایران بودم. شما که خانوادگی عید رو و بهار رو تو شیراز فکر کنم تو یک حال و هوای دیگه شروع می‌کنید. امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد